РЕКЛАМАЦИЯ и ВРЪЩАНЕ на стока

– Връщане или замяна на стока без рекламация не може да се направи с продукти в промоция. Замяна на продукт от каталога не може да се направи за друг такъв по индивидуален проект. Не се приема връщане на картини по индивидуален проект без рекламация.

– Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на модела, който е поръчан. Несъответствието може да бъде:
    * дефекти на стоката
    * несъответствие с модела
    * несъответствие с обявения размер
    * повреда на стоката при транспортирането

 ! Точните нюанси на цветовете зависят от цветопредаването на всеки монитор. Ние не можем да гарантираме, че Вашия монитор ви ги предава реални. Разлика в нюанса на цветовете от монитора Ви и в действителност не се приема за рекламация.

– Рекламации, отнасящи се до повреди възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само когато са констатирани при преглед пред куриера, и съответно с издаден протокол от него.

– Рекламацията може да се направи на имейл [email protected] или на тел. 0886 881137, като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в 14 дневния срок от получаването й.

– При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума.

– Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта се осъществява при следните условия:
    * Запазен търговския вид – стоката не е надраскана, счупена, повредена
    * Не липсват части или елементи
    * Добре опакована при транспортирането (Студио Декор БГ не носи отговорност за транспортни щети при не добре опаковани стоки)
    * Задължително трябва да се приложат в пратката попълнена бланка за връщане и двата документа от покупката (стоковата разписка издадена от „Студио Декор БГ“ и бележката за плащане от куриера) получени при получаването й, или фактурата (ако плащането е било по банков път).

Изтегли тук Бланка за връщане на стока

  – Връщането на стока може да се направи на адрес гр.Плевен, ул. Хемус 34, ет.2. , като Потребителя трябва да се свърже с Продавача на телефон 0886 881137 за уточняване на подробностите по връщането на стоката.

– При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната не е в случай на рекламация. Замяна е възможно да се направи само веднъж, т.е. заменена стока не подлежи на втора замяна.

Възстановяване на сума се извършва като паричен превод до офис на Еконт Експрес. Срока за връщане на сумата е до 14 работни дни.

Back to Top
0
    0
    Моята Количка
    Кошницата е празнаВърни се в магазина