РЕКЛАМАЦИЯ и ВРЪЩАНЕ на стока

– Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин стока в рамките на 14 дни от получаване на стоката.

– Отказа може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако стоката е доставена след срока по причини, които са извън Потребителя и не се дължат на непреодолима сила.

– При връщане Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и добре опакована, както при получаването.

– При връщане на заплатена вече стока, сумата се възстановява след, като стоката е върната в срок от 14 дни и направен преглед от Продавача и по договорен между двете страни начин.

– Връщане на стока не може да се направи с продукти в промоция. Също така не се приема връщане на картини по индивидуален проект без рекламация.

– Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на модела, който е поръчан. Несъответствието може да бъде:
    * дефекти на стоката
    * несъответствие с модела
    * несъответствие с обявения размер
    * повреда на стоката при транспортирането

 ! Точните нюанси на цветовете зависят от цветопредаването на всеки монитор. Разлика в нюанса на цветовете от монитора  и в действителност не се приема за рекламация.

– Рекламацията може да се направи на имейл office@studiodecor.bg или на тел. 0886 881137, като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в 14 дневния срок.

– При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума.

– Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта се осъществява при следните условия:
    * Запазен търговския вид – стоката не е надраскана, счупена, повредена
    * Не липсват части или елементи
    * Добре опакована при транспортирането, както при получаването й.

– Връщането на стока може да се направи на адресa посочен върху товарителницата, с която Потребителят е получил поръчката. Това може да се направи единствено с куриерска фирма “Еконт Експрес”. В случай, че в населеното място на Потребителя няма офис на куриерска фирма “Еконт Експрес”, той трябва да се свърже с Продавача на телефон 0886 881137 за уточняване на подробностите по връщането на стоката.

– При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната не е в случай на рекламация.

Обратно към началото
0