РЕКЛАМАЦИЯ и ВРЪЩАНЕ на стока
– Връщане или замяна на стока без рекламация не може да се направи с продукти в промоция. Замяна на продукт от каталога не може да се направи за друг такъв по индивидуален проект. Не се приема връщане на картини по индивидуален проект без рекламация.
– Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на модела, който е поръчан. Несъответствието може да бъде:
* дефекти на стоката
* несъответствие с модела
* несъответствие с обявения размер
* повреда на стоката при транспортирането
! Точните нюанси на цветовете зависят от цветопредаването на всеки монитор. Ние не можем да гарантираме, че Вашия монитор ви ги предава реални. Разлика в нюанса на цветовете от монитора Ви и в действителност не се приема за рекламация.
– Рекламации, отнасящи се до повреди възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само когато са констатирани при преглед пред куриера, и съответно с издаден протокол от него.
– Рекламацията може да се направи на имейл [email protected] или на тел. 0886 881137, като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в 14 дневния срок от получаването й.
– При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума.
– Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта се осъществява при следните условия:
* Запазен търговския вид – стоката не е надраскана, счупена, повредена
* Не липсват части или елементи
* Добре опакована при транспортирането (Студио Декор БГ не носи отговорност за транспортни щети при не добре опаковани стоки)
* Задължително трябва да се приложат в пратката попълнена бланка за връщане и двата документа от покупката (стоковата разписка издадена от „Студио Декор БГ“ и бележката за плащане от куриера) получени при получаването й, или фактурата (ако плащането е било по банков път).
Изтегли тук Бланка за връщане на стока
– Връщането на стока може да се направи на адрес гр.Плевен, ул. Хемус 34, ет.2. , като Потребителя трябва да се свърже с Продавача на телефон 0886 881137 за уточняване на подробностите по връщането на стоката.
– При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната не е в случай на рекламация. Замяна е възможно да се направи само веднъж, т.е. заменена стока не подлежи на втора замяна.
– Възстановяване на сума се извършва като паричен превод до офис на Еконт Експрес. Срока за връщане на сумата е до 14 работни дни.